* svar på tal.

2012-10-26 @ 15:31:45
 
Eftersom att många undrar, både i min vardag och här på bloggen så är det lika bra att jag tar upp det. När jag var gravid hade jag planerat att gå färdigt hela skolan nu detta året, men när Elias väl föddes märkte jag hur mycket jobb det är med en liten. Så det blev ändrade planer för min del. Jag började samtidigt som de andra och var tänkt att ha 4 kurser detta året, men märkte strax därpå att det inte gick på grund av att jag hade så mycket runt omkring mig just då. Så tog en paus och började nu denna vecka, men har bestämt mig för att jag läser en kurs detta året och förtsätter efter studenten och tar resten av kurserna nästa år :)
 
Funkar fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0