* tidig morgon.

2012-10-03 @ 09:31:29
God morgon alla läsare :-*
Bland det ovanliga så är jag och Elias redan uppe, det är inte så väldigt ofta vi går upp tidigt när vi inte behöver det. Vi båda älskar som sagt att mysa på morgonen, förstår inte varför man skall upp så tidigt när man inte behöver, så passar på att ligga lite extra medan jag har en son som också föredrar det än så länge.

Idag kommer mamma/mormor och hälsar på oss här i Töcksfors, var några dagar sedan vi träffade henne, Ovanligt att inte kunna träffas varenda dag men så är dagens läge för tillfället - det får helt enkelt bli Töcksfors på dem också! Så idag tänkte jag försöka kräva lite hjälp utav mamma med att stryka gardiner och passa Elias så jag har möjlighet till att fixa lite här hemma i huset då det har stått stilla de senaste dagarna.
 
Elias och hans kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0