* tillbaka..

2012-10-18 @ 18:38:51
Efter många om och men skall jag äntligen sätta mig ner och få in ett inlägg här på min blogg. Tyvärr har det inte blivit något inlägg på väldigt länge på grund av att jag har haft kalendern full och samtidigt bara inte orkat skriva någonting. Men skall försöka bli mycket bättre nu framöver, lovar (: 
 
Förtillfället är vi hos mamma&pappa/mormor&morfar och har varit här ända sedan halv 12 tiden, på grund utav att det har varit strömavbrott nästan hela dagen lång hemma i Töcksfors så har vi då inte kunnat göra någon mat till Elias och inte heller andra vardagliga sysselsättningar så bestämde mig då för att åka hit och hälsa på.
 
Men inte allt för länge till så skall vi försöka dra oss hemåt och få i ordning lite grann, har inga rena kläder till varken mig eller Elias då både jag och Tony har tvätt strejkat ett tag så nu använder vi ut hela garderoben.. Men men skönt att få vila ut några dagar med :)
 

Kommentarer
Postat av: mormor

lille goe elias kram mormor

2012-10-19 @ 14:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0