* dåligt med internet.

2012-09-05 @ 21:09:00
Som sagt håller jag på att flytta, vilket innebär att väldigt mycket av min fritid går åt att greja nu dessa dagar och veckor framöver. Och tyvärr har jag väldigt svårt att få tag i internet än så länge, då vårat bredband ännu inte har flyttats med än. Så får använda Tonys internet på iphone, vilket går väääldigt sakta. Men skall nog gå bra, bara lite krångligt att göra mina studier som jag planerat. Men oavsett det skall jag försöka få in minst ett inlägg per dag. Beroende på hur och vart Tony jobbar.
 
Nu på lördag är det dop för min älskade son, vilket jag längtar en hel del till. Vi allihopa tycker det skall bli riktigt roligt, får hoppas att han inte skriker allt för mycket bara. Men är han som han brukar så är han en jätte snäll pojke som knappt gör ett ljud ifrån sig. Märks att se. Skall även försöka åka iväg och duka nu någon dag framöver, phu känns som jag har alldeles för mycket i kalendern nu men det får allt gå ändå!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0