* Newbie kollektionen har anlänt ♥

2013-03-05 @ 08:22:00
 
Kunde inte göra något annat än att vara överlycklig! Älskar kollektionen utav NEWBIE så har den äntligen kommit i större storlek ♥

Eftersom att nu Newbie kläderna har kommit i större storlek och Elias ändå behöver nya kläder i storlek 80 så unnade jag mig en shopping resa till Karlstad tillsammans med min mamma moster och lilla Elias så klart. Och självklart är det alltid lika trevligt! Dock blev jag tusenlappar fattigare, och kläder rikare. Till mig själv så hittade jag knappt någonting som vanligt, känns inte som jag trivs i ett enda plagg nu längre efter graviditeten men skulle behöva uppgradera min garderob nu snart men får ta det pö om pö :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen sedan hoppa ner i sängen, jobb i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0