* påbörjan på det friska livet.

2013-03-10 @ 08:12:48
Eftersom att vi de sista 4 dagarana har legat i magsjuka så ska vi idag göra ett tappert försök att orka oss ut i friska luften idag. Som jag har längtat efter det! Eftersom våran magsjuka även sitter i kroppen så känns det som ett träningspass bara man har gått till köket och tillbaka så det har mest blivit film för oss de senaste dagarna och kan lova er - vi har nog gått igenom alla möjliga filmer dessa dagar.



Vi ska även åka iväg till Årjäng och hämta våran enormt saknade son ♥ som på något underligt sätt slapp denna  vidriga magsjuka då han var på väg till mormor och morfar när detta slog till på mig och Tony.
Men nu har det gått allt för länge sedan jag fick krama och pussa min favorit, så nu ska jag ta och väcka Tony så kan vi åka iväg och hämta honom - lyckligare än lyckligast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0