* tillbaka - tjena!

2013-03-01 @ 07:35:38
Vilken lång vecka det har varit! Denna vecka jobbar jag måndag - söndag, känns att jag inte riktigt är van att jobba så mycket. Men får passa på medan det är lov och Tony är lite pappa ledig :) Pengar, pengar.

Var som sagt ett bra tag sedan jag skrev sist, det har hänt sjukt mycket och jag har helt enkelt inte haft tiden att sätta mig framför datorn och slänga in ett inlägg här på bloggen. Men än en gång ska jag lova er, att jag ska försöka att bli bättre.


Det som kommer att hända den kommande veckan är att Elias blir 9 månader & så ska vi försöka flytta ut Thomas saker till hans nya lilla lägenhet så vi kan få börja göra i ordning riktigt här i huset. Det ska bli så himla roligt när allt är färdigt här så man slipper bo såhär som vi gjort, personligen tycker jag inte om när saker är halvfärdiga :)

Så nu innan det bär av till jobbet ska jag ta och mysa ner mig i sängen en liten stund till med min lilla favorit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0